031-55454584

روش آموزشی در تاک لاین

روش آموزشی در تاک لاین

روش آموزشی در تاک لاین

معرفی-روش-آموزشی-تاک-لاین

تجربه ناموفق یادگیری و راه حل تاک لاین

اغلب ما حداقل یه تجربه ناموفق در یادگیری زبان داشتیم. اما واقعاً چرا نتونستیم زبان رو کامل و درست یاد بگیریم؟ چرا هرچیزی هم که یاد گرفتیم تقریباً بصورت کامل فراموش کردیم؟ چرا نمی تونیم از چیزایی که یاد گرفتیم در مناسبات روزانه یا تعامل با یه آدم نیتیو استفاده کنیم؟

اگر بخوام مختصر و مفید جواب همه این سوالات رو بدم، باید بگم سهم ما در این ناکامی خیلی کمتر از عواملی هست که می تونه باعث موفقیت ما در یادگیری زبان بشه. مدرسه، خانواده، نظام آموزشی، معلم و از همه مهمتر روش تدریس چیزهایی بوده که بیشترین تاثیر منفی رو داشتن.

ما تو تاک لاین به همه اینا و خیلی چیزای دیگه فکر کردیم تا بتونیم یه اتفاق باحال تو زندگیتون رقم بزنیم. مهمترین موضوع و چالش ما در طراحی دوره ها، سبک و روش آموزش بود. خوشبختانه نتیجه تلاش همکاران من خودمون هم شگفت زده کرد.

شاید شما هم مثل من وقتی که برای اولین بار اسم flipped class  رو شنیدم و چیزی ازش نمی دونستم با شنیدن اسم این روش آشنا نباشید. اما با فهمیدن مزایا و کاربردهای اون شگفت زده میشید.

تاک لاین
تاک لاین

flipped class چیست؟

توی این مدل از آموزش، شما قبل از ورود به کلاس درس‌ها رو در قالب یه محتوای تعاملی کامل، مختصر، مفید و جذاب مطالعه می‌کنید و بعد با آمادگی کامل میاید سرکلاس. کاربرد کلاسهای تاک لاین برای آموزش از طریق استاد نیست، شما قبل از ورود به کلاس خیلی ساده و شیرین درس رو یاد گرفتید و حالا وقتشه اون رو با بقیه دوستاتون و با نظارت مدرس مرور کنید و تلاش کنید بصورت کاربردی از چیزایی که یاد گرفتید استفاده کنید.  هر سوالی دارید تو کلاس می تونید بپرسید تا موضوع براتون کاملاً جا بیفته و با همکلاسیهاتون در فضای شبیه سازی شده تعامل کنید و هرچی یاد گرفتید رو ملکه ذهنتون کنید.

مزیت های روش flipped class

یکی از مزایای این روش اینه که زمان کلاس برای درس دادن توسط مدرس گرفته نمیشه و شما برای یادداشت کردن نکات، حواستون از درس پرت نمیشه. از کل زمان کلاس با تمرکز برای استفاده از چیزایی که یادگرفتید و تمرین کردن اونها استفاده می کنید.

یه نکته مثبت دیگه این روش اینه که شما هر زمان دوست داشته باشید می تونید درس رو یاد بگیرید، هرچند بار که بخواید می تونید اون رو دوره کنید و با هر سرعتی که مطلوب شماست پیش برید. ضمناً نیازی به کتاب و جزوه ندارید و از هر نقطه ای می تونید به همه مطالب درسی یا یادداشتهاتون دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی تاک لاین

البته تو این مسیر ما همه جوره کنارتون هستیم. راهنماییتون می کنیم، هرجا لازم باشه برای محک زدن خودتون ازتون آزمون می گیریم، مشکلاتتون رو رفع می کنیم. اینجا نمره مهم نیست، برای ما مهم اینه که مطمئن بشیم شما در مسیر درستی هستید، خوب یاد می گیرید و مسیر آموزش براتون لذت بخشه.

قراره این متن یه معرفی کوتاه باشه و زیاد ازتون وقت نگیره، سعی می کنیم در مقالاتی دیگر و مطالبی جامع تر شیوه آموزشی flipped class را به شکل کامل تری معرفی کنیم و در اختیار شما بزاریم  تا با مزیت های این روش آموزشی به شکل کامل آشنا بشین.

قرار نیست دیگه یاد گرفتن زبان حوصله سر بر و سخت و نصفه نیمه باشه، براتون همه چیز رو فرآهم کردیم تا تمام و کمال زبان رو یاد بگیرید و بتونید تو زندگی روزمرتون ازش استفاده کنید و با یادگیری زبان انگلیسی بتوانید پیشرفت های زیادی رو برای خودتون چه در حرفه و شغلی که هستین و در زندگی خودتون بتوانید رقم بزنید.

یادگیری به سبک تاک لاین قطعا یه راه ساده تر و به صرفه تر برای شما خواهد بود پس با ما همراه بشید…

فهرست مطالب

نوشته های تازه

نمره بالا در آیلتس

تاک لاین که یک آموزشگاه زبان در کاشان است مشاوره حرفه‌ای در زمینه آیلتس ارائه می‌کند.

Search

عضویت در خبرنامه تاک لاین

حتما بخوانید !

چرا در مدرسه زبان یادنگرفتیم؟

تا حالا فکر کردی چرا با مدرسه، دانشگاه زبان انگلیسی رو یاد نگرفتی؟

تاک لاین چیه؟

دنیای امروز، دنیای ارتباطات هست و برای کسب هر موفقیتی نیاز داریم تا ارتباط...
زبان

بهترین راه یادگیری زبان

با بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی را از تاک لاین که یک آموزشگاه زبان در کاشان است...