031-55454584

تاک لاین چیه؟

تاک لاین چیه؟

تاک لاین چیه؟

تاک لاین تلفیقی از ارتباطات و دنیای مدرن با شیوه های بروز آموزشی جهان

دنیای امروز، دنیای ارتباطات هست و برای کسب هر موفقیتی نیاز داریم تا ارتباط درست و موثری با جهان اطراف خودمون داشته باشیم. برقراری ارتباط بدون داشتن زبان مشترک امکان پذیره؟ قطعاً نیست.

از طرف دیگه برای موفقیت نیاز داریم مطالب و منابع علمی تو رشته خودمون یا معلومات عمومی  مطالعه کنیم. همه دنیا که به زبان ما مطلب نمی نویسن، یا همه چیز که به زبان ما ترجمه نمیشه. پس اینجا هم زبان مشترک اهمیت پیدا می کنه.

خلاصه برای هر پیشرفتی باید زبان بدونیم، زبان همه چیز نیست اما یکی از ابزارهای مهم و غیر قابل انکار برای موفقیته. این موفقیت برای هرکی هم از ما فرق داره، مثلاً می تونه ادامه تحصیل، مهاجرت، ارتقا تو شغلمون و خیلی چیزای دیگه باشه.

تا اینجا رو می دونید و بارها شنیدید و تکرار شده، پس من هم بیشتر توضیح نمیدم و میرم سر اصل مطلب.

شیوه آموزشی اشتباه

سیستم آموزشی اشتباه…!

چرا خیلی از ما از زبان بدمون میاد؟ چرا بارها تلاش کردیم و نتونستیم این مهارت رو به جای قابل قبولی برسونیم؟ چرا اغلب چیزایی که یاد گرفتیم فراموشمون شده؟

واقعاً ما مقصریم؟ ضریب هوشی ما ایراد داره؟ پشت کار  و انگیزه ما مشکل داره؟

احتمالاً نه، ایراد از ما نیست.

سیستم آموزش مدرسه، موسسات با روشهای قدیمی و منسوخ، مدرسین کم سواد یا کم تجربه، همه اینها سهم قابل توجهی در بی انگیزه کردن ما یا شکست های ما در یاد گرفتن زبان دارن.

بگذریم

ما یه راه حل برای این مشکلات داریم. جدید و به روز و در عین حال امتحان پس داده.

یادگیری به سبک تاک لاین

رویکردی آسون، به صرفه و ماندگار در تاک لاین

تاک لاین نه کلاس زبانه، نه یه پکیج خودآموز، نه کتاب و دوره و بقیه چیزایی که برای آموزش زبان مرسوم شده و همه موسسات دارن اونها رو تبلیغ می کنن.

تاک لاین یه نگرش، رویکرد و روش آموزشه که یادگیری رو آسون، به صرفه، اثربخش و ماندگار می کنه.

ما اینجا ابزارهای آنلاین و محتوای درست و جذاب رو به خدمت گرفتیم تا با روشی که اثربخشی اون چند برابر روشهای دیگه است،  یه تجربه متفاوت برای شما در آموزش زبان بسازیم.

هرآنچه تاک لاین داره، بی نظیر نیست و نمونه هایی هم تو دنیا داره، اما انصافاً کم نظیر هست و تو بعضی بخش ها تونستیم موارد بهتر و قابل رقابتی براتون آماده کنیم.

کادر آموزشی و اداری مجرب

شاید باورتون نشه، اما بیش از 90 درصد کسانی که در این مسیر با ما همراه شدن، تا آخرین مرحله آموزش زبان پیش رفتن و بعضی هاشون الان همکار ما هستن.

تاک لاین معجزه نیست!

تاک لاین معجزه نیست، شما قرار نیست بدون هیچ زحمتی زبان یاد بگیرید، زمان رو نمیشه تو آموزش بی منطق کوتاه کرد، معلم جای شما نمی تونه تمرین کنه

اما در تاک لاین مسیر آموزش جذابه، محتوا دوست داشتنیه، روش باحال و اثربخشه و از همه مهمتر اینکه ما کنارتونیم و کمکتون می کنیم تا این مسیر براتون شیرین و دست یافتنی بشه.

برای امتحان کردن روش ما، می تونید رایگان از هرجا و تو هر زمانی که دوست داشته باشید این روش آموزشی رو امتحان کنید، پیشنهاد می کنم فرصت رو از دست ندیدو  همین الان بصورت کاملاً رایگان شروع کنید.

تا آخر این راه کنارتون هستیم.

در انتهای این مقاله باید به شما بگویم که تاک لاین نه تنها یک ابزار مدرن و ساده و بصرفه برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می رود بلکه تاک لاین یک همراه و هم مسیر برای شما خواهد بود. در این مسیر از پله ی اول یادگیری زبان انگلیسی در کنار شما قدم خواهیم برداشت و لحظه به لحظه این مسیر را برای شما لذت بخش خواهیم ساخت.

فهرست مطالب

نوشته های تازه

نمره بالا در آیلتس

تاک لاین که یک آموزشگاه زبان در کاشان است مشاوره حرفه‌ای در زمینه آیلتس ارائه می‌کند.

Search

عضویت در خبرنامه تاک لاین

حتما بخوانید !

نمره بالا در آیلتس

تاک لاین که یک آموزشگاه زبان در کاشان است مشاوره حرفه‌ای در زمینه آیلتس ارائه می‌کند.
زبان

بهترین راه یادگیری زبان

با بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی را از تاک لاین که یک آموزشگاه زبان در کاشان است...

چرا در مدرسه زبان یادنگرفتیم؟

تا حالا فکر کردی چرا با مدرسه، دانشگاه زبان انگلیسی رو یاد نگرفتی؟